This site uses cookies from Google to deliver its services, to personalize ads and to analyze traffic. Information about your use of this site is shared with Google. By using this site, you agree to its use of cookies. Learn More

Nora Danish komen pakaian seakan rahib - Pelakon

Nora Danish komen pakaian seakan rahibserliblog.blogspot.com - Nora Danish mengakui telah melaklukan kesilapan apabila tampil dgn fesyen penyerupai pakaian rahib pd pelancaran tudung jenamanya Owl by Nora Danish pd minggu lalu.

Nora menyedari selepas dia menerima kritikan daripada pengikut di Instagram yg menyifatkan pemakaiannya seperti itu tak sesuai digayakan.
"Secara jujurnya saya seorang yg berfikiran positif dan tak sedar tentang gaya saya itu menyerupai rahib seperti yg diperkatakan di laman sosial.

"Namun, saya akui ia adlh kesilapan saya sendiri yg kurang peka, saya yg minta baju dan tudung seperti hoodie tapi bila saya gayakan di pentas, tak sangka ia kebelakang dan terlihat seperti itu (rahib),

"Ia silap saya dan Insya-Allah selepas ni saya akan lebih berhati-hati dlm mengayakan sesuatu fesyen terutamanya apabila bertudung, " ujarnya kepada mStar Online
Nora Danish komen pakaian seakan rahib

0 Response to "Nora Danish komen pakaian seakan rahib - Pelakon"

Post a Comment

Contact

Name

Email *

Message *